Narobe1819_-_novnarobe

vsedruzine_web_flyer

Legebitra
2630033

Obdolženci za napad na Open danes pred sodiščem
Natisni E-pošta
Administrator, 24. november 2009

mitja1Na Okrožnem sodišču v Ljubljani je danes potekala glavna obravnava v zvezi z junijskim napadom na Cafe Open. Pred sodiščem so nastopili obdolženi: brezposelni Marko Kous, dijak 3. letnika srednje prometne šole Jan Stenovec in študent 2. letnika Filozofske fakultete Jernej Šercer ter oškodovanec in priča, samostojni novinar in aktivist Mitja Blažič.

Marko Kous, ki je v priporu od 1. julija, se na obravnavi ni hotel zagovarjati, prav tako ni želel odgovarjal na vprašanja sodišča, tožilstva in obrambe. Vztrajal je pri povedanem v preiskavi in dodal, da dejanja obžaluje. Pri povedanem pred preiskovalnim sodnikom je vztrajal tudi Jan Stenovec, sicer v hišnem priporu od 2. julija. Povedal je, da dejanja obžaluje. Tudi Jernej Šercer, ki je v priporu preživel 2 meseca, zdaj pa je v hišnem priporu,  je vztrajal pri povedanem v fazi preiskave, na vprašanja ni odgovarjal, je pa dejanja na dan napada obžaloval. Vsi obdolženi so se oškodovancu opravičili.

Na glavni obravnavi je kot priča in oškodovanec nastopil napadeni Mitja Blažič. Ta je še enkrat podrobno pojasnil dogajanje ob napadu in po njem, odgovarjal je na vprašanja sodišča, tožilstva, svoje zagovornice in treh odvetnikov obrambe in sprejel opravičilo obdolženih. Na obravnavi je Blažič vložil odškodninski zahtevek za telesne telesne in duševne bolečine, strah, razžalitev dobrega imena in časti ter kršitve osebnosti in dostojanstva v višini 10.000 EUR.  V kazenski zadevi so konec januarja in v začetku februarja prihodnje leto predvidene še 3 obravnave.

Spomnimo, skupina nasilnežev je 25. junija letos, na dan državnosti, z gorečimi baklami, kamenjem in palicami napadla gejem in lezbijkam prijazen lokal Cafe Open, v katerem se je prav takrat v okviru tedna parade ponosa 2009 odvijal literarni večer. V napadu so med drugim pretepli aktivista za pravice istospolno usmerjenih Mitjo Blažiča. Policija je teden dni po napadu prijela tri osumljence: Marka Kousa, Jana Stenovca in Jerneja Šercerja. Zoper nje so po uradni dolžnosti vložili kazensko ovadbo zaradi suma storitve treh kaznivih dejanj: javnega spodbujanja sovraštva, nasilja ali nestrpnosti; nasilništva in povzročitve splošne nevarnosti. Za omenjena kazniva dejanja je zagrožena kazen od dveh do osmih let zapora.

Foto: Črt Majcen. Vir: www.ljudmila.org/siqrd

Več:

Daljše poročilo na Dnevniku >>>

Število prikazov: 2635
0
...
napisal NickName, 24. november 2009
Prov ne morem verjeti, da so bli v priporu :) upam, da jih čaka tudi pravična kazen!
0
...
napisal Laura, 25. november 2009
Mislim da tale Jernej na FF ne bo nikoli diplomiral...
0
...
napisal marny, 25. november 2009
vso srečo vsem obtoženim, da pridejo čimprej na svobodo!!!
z vami smo!
0
...
napisal Franci, 25. november 2009
Za likvidacijo "global"-8 let zapora.
Za tri smrtne žrtve:alkohol,nasprotna smer na AC - brez pripora.
itd,itd.....
Udarec v glavo:pripor pol leta,zahteva:2-8 let?????????
Narobe svet????????
0
...
napisal Gani, 25. november 2009
Franci, ne jemlji "zgolj" udarec v glavo iz konteksta. Ovadeni so, citiram: "Zaradi suma storitve treh kaznivih dejanj: javnega spodbujanja sovraštva, nasilja ali nestrpnosti; nasilništva in povzročitve splošne nevarnosti". Če se tebi zdi nedolžno, da pridejo oboročeni z baklami pred lokal z namenom obračunati z neko manjšino, ki jim ni naredila prav nič, moraš razčistiti nekatere stvari s sabo. Vprašanje je, kako kruto bi se končalo, če se ne bi prav takrat pojavil med vrati Mitja Blažič. Če bi ti bil gej ali pa če bi napadli lokal, kjer bi bil ti in to zgolj zaradi kakšne tvoje drugačnosti oziroma posebnosti, se ti po mojem zagrožena kazen ne bi zdela visoka. 2-8 let še ne pomeni, da bodo dobili 8 let. Bojim se, da niti 2 leti ne. Upam pa, da bodo primerno kaznovani.

In ne mešaj z ostalimi primeri. Lahko se strinjam, da za ostale primere ni prav, ne more pa to biti "alibi" za ta primer. Nisem sicer pravnik, ampak naklepna dejanja so že sama po sebi kaznovana ostreje, ker je tudi prav.

Seveda bi potem enako moral biti v priporu voznik, ki je na AC ubil tri mlade, sploh če je res šlo za stavo, saj bi mu v tem primeru lahko učitali naklepn. Problem je, da mu bodo to šele morali dokazati. Da ne bo pomote: takoj bi podpisal, da če pijan voznik povzroči prometno nesrečo s smrtnim izidom, da gre v pripor do izreka sodbe.
0
...
napisal one, 25. november 2009
fantje držte se!
z vami smo še zmeri ;)
0
...
napisal anti-mitja, 25. november 2009
Lepo boš zaslužil s tem ko si mladim fantom ukradel denar. In uničil življenja fantom, ki se borijo za pravice. Bog naj ti odpusti...mnogi ti ne bodo
0
...
napisal h8, 25. november 2009
če si kdo zasluži kazen je to blažič, ki uničuje mladino s tem da jim jemlje svobodo. zdaj se pomoje doma zlobno smeji vsem nam v face, ker mu vrjamejo kakšno težko življenje ima!
0
...
napisal Gani, 25. november 2009
Samo bolan um je sposoben napisati to, kar je zapisano v zadnjih dveh komentarjih.
0
...
napisal anonimus, 25. november 2009
gani a si slučajno blažič?
0
...
napisal Gani, 26. november 2009
Niti slučajno niti namerno.

Sploh pa ne razumem, česa naj bi bil kriv Blažič. Torej, če bi tile junaki z baklami napadli cerkev in napadli duhovnika, bi bil torej po isti logiki duhovnik kriv, da jemlje svobodo ugogim mladim zlatim fantom...
0
...
napisal anonimus, 26. november 2009
Poglej Gani jaz osebno nimam čist nič proti pedrom, dokler se obnašajo normalno! In nisem edini. Ampak to kar dela Blažič je pa sama provokacija.
Če še nisi opazil delate razne propagande kako ste ponosni ipd. Zakaj mi ne smemo tega pokazati, da smo ponosni na svoj narod in na to kar smo? Kje so naše pravice?

Zato pride do tega, da pride do raznih napadov. In a niste vi tisti ki ste za svobodo? Tudi mi smo a je žal ne smemo pokazati, ker pokažemo na vas prst in smo že homofobi in ne vem kaj še vse. Napadi niso zaradi tega ker ste drugače usmerjeni. Ne pa da hočete ne vem kakšne pravice in jočete ker v vaš bar prleti kamenje.
Za vse smo krivi mi. Zakaj ne obtožite drugih? Nismo samo mi proti vam. Dajte si to zapisat v vaše glave. Mnogo ljudi je še hujših in vsak dan je razbita kakšna okna. Fantje so pokazal na ta način da vas ne marajo z razlogom, ker vam žal drugače človek ne more, ker nas nočete poslušati. Ker rajši blatite vsakega človeka ki je proti vam. Ljudje se sovražimo in sovraštvo bo ostalo in se tega zavedajte. Vi sovražite nas mi bomo pa vas še bolj. Itak pa je en fant ki je tudi drugače usmerjen zelo lepo napisal in ga bom citiral:,,Nihče te ne jemlje več resno - niti v tvojih lastnih krogih ne.
Nisem v zanikanju, tudi sam sem gej.
A ob takšnih izmečkih, ki za vsakim grmom porivajo z drugim, nato pa kvasijo o tem, kako so diskriminirani ker se sami opredeljujejo za drugačnega, me je tako odkrito sram.''
0
...
napisal Gani, 26. november 2009
Kaj pa je normalno? Če je nekaj zate, je to tvoja pravica in še ne pomeni, da je to univerzalno. In v tem ni nič narobe, dokler pravice, ki jih priznavamo sebi, priznavamo tudi drugim in dokler je v mejah družbeno sprejemljivega ... kar spet lahko odpira kup vprašanj. Meni marsikaj ni všeč, pa si zato še ne jemljem pravice izvajati nasilja nad nekom. Daj, razmisli malo, koliko nasilja bi bilo potem, če bi lahko krorkoli npr. premlatil nekoga, ker mu pač nekaj ni všeč. Že samo na cesti bi se lahko vsi pobili, če malo pretiram. In če zbanaliziram, bi lahko premlatil trgovko, ker je počasi vrnila drobiž ... in podobnih situacij je v življenju celo morje. Zato sem napisal bolni um, ker potem bi lahko nekdo premlatil tudi tebe in to zaradi stvari, ki se tebi zdijo normalne, kar pa ne pomeni, da se zdijo oziroma so všeč prav vsem. Pretiravam?

Svodboda je relativna in se konča, ko posežeš v pravico drugega. Seveda lahko pokažeš, da si ponosen na svoj narod, vendar ne z nasiljem. Pravo je tukaj jasno. Ni pomembno, če mi je Blažič všeč ali ne in kaj počne, dejanje nad njim je strahopetno in si zasluži kazen. Če komu Blažič ni všeč in njegova dejanja razume kot provokacije, naj ga pač ignorira. Blažič pač ni nikogar napadel... Ima pa jajca, da se bori za pravice neke manjšine. Jaz priznam, da jih nimam. Praviš, da provocira - pa te vprašam, kaj kdo izgubi s tem, če se nekdo bori za pravice neke manjšine, zakaj to nekoga ogroža?

Ne razumem te, kako enostavno ti gredo besede, da "jočemo", ko prileti v bar kamenje. A bii ti plesal o veselja, če bi priletelo kamenje vate, v tvoj avto ali bar, kjer si ... in to samo zato, ker nekomu nekaj ni všeč.

Kar se zganjanja homofobije tiče, če samo nekdo pokaže prst za geje ali lezbijke, se delno celo strinjam s tabo, da se kdaj morda pretirava, pa še tu dopuuščam možnost, da se motim.

Kdo ste to vi, ki vas baje obtožujemo? In kam si popredalčkal mene, ko me daješ v neko skupino z vi... Kaj pa če sem prej v skupini kot si ti? Ugibam, te ne poznam ... vsekakor pa nisem v skupini Blažiča. Pa niti proti njemu. Sem pa proti nasilju in pravim: živi in pusti živeti tudi drugim. Pa ne mislim tebe osebno.
0
...
napisal KB, 26. november 2009
Upam, da bo ta dogodek in njegov sodni epilog enkrat za vselej zatrl idejo, da je napad na istospolno usmerjene šport, ki se ga gredo kleni Slovenci.
Nasilje je nasilje.

0
...
napisal Lothar, 26. november 2009
Citiram: "napisal anonimus, 26. november 2009
Poglej Gani, jaz osebno nimam čist nič proti pedrom, dokler se obnašajo normalno! In nisem edini. Ampak to, kar dela Blažič, je pa sama provokacija."
Dragi "anonimus" (kako korajžno od tebe),
mi lahko poveš, kaj misliš s "provokacija"? V pravnem smislu je to dejanje ali vedenje žrtve, ki pripravi storilca do tega, da začasno izgubi nadzor nad seboj in se zato znese nad žrtvo (če naj dlakocepim, gre za stvar neposrednega časovnega zaporedja - dejanje žrtve in dejanje storilca se morata zgoditi drug za drugim, sicer gre za naklepno dejanje). V vsakdanjem govoru pa je "provokacija" navadno izzivanje, morda s podtonom, da tako izzivanje želi spodbuditi naslovnika k razmišljanju. In jazst veliko provociram. Vsi jebeni filozofi in psihiatri in umetniki provocirajo. Meni se ne zdi prav, da bi jih (in mene z njimi) kdo pretepal. Pravzaprav tudi ti provociraš na tej strani, s svojimi prispevki. A zagovarjaš svoje načelo tudi na svojem primeru in te moramo kje počakati in ti prešteti rebra? :) Šalim se, brezimnež, I'm a lover not a fighter (dokler kameli ne poči hrbtenična struna).


Citat 2:
"Če še nisi opazil delate razne propagande kako ste ponosni ipd. Zakaj mi ne smemo tega pokazati, da smo ponosni na svoj narod in na to kar smo? Kje so naše pravice?"
Kdo ste vi? Sklepam, da si član skupine, ki je napadla lokal, pa niti ni važno. "Vaše" pravice (in naše in slehernika) so zapisane v uradnih dokumentih. Če pride do tega, da ima kakšen delež prebivalstva po lastni oceni premalo pravic, obstajajo pravni mehanizmi, ki poženejo v tek družbene spremembe. V nekaterih primerih o tem odločajo višje inštance, ki ne terjajo konsenza večine. In LGBT aktivisti si prizadevamo za take spremembe, da bi bili lahko tudi mi ponosni na svoj narod in svojo državo. Kaj ima nasilje s ponosom?

"Zato pride do tega, da pride do raznih napadov. In a niste vi tisti ki ste za svobodo? Tudi mi smo, a je žal ne smemo pokazati, ker pokažemo na vas prst in smo že homofobi in ne vem kaj še vse. Napadi niso zaradi tega ker ste drugače usmerjeni. Ne pa da hočete ne vem kakšne pravice in jočete ker v vaš bar prleti kamenje."
Če pokažete "na nas prst" (na naš prst ali s prstom na nas?) in vas (o, slavni "vi", ki nihče ne ve, kdo ste) nekdo ožigosa za homofoba, je strašanska preobčutljivost in ustvarjanje zgage po nepotrebnem (čeprav se sčasoma res prenasitiš tega, da nekdo stalno kaže na tvoj prst).
Ampak " Napadi niso zaradi tega ker ste drugače usmerjeni. Ne pa da hočete ne vem kakšne pravice in jočete ker v vaš bar prleti kamenje." je pa paradox, paradni vol! Napadi so zaradi, ker smo drugače usmerjeni IN terjamo pravice? To zveni kot da je naivno, če nismo pričakovali, da bo v "naš" bar priletelo kamenje, ker hočemo pravice (recimo bobu bob in popu pop - kamenje ni "priletelo", kamenje so lučali prestrašeni in jezni-ker-je-trendy-bit-jezen mladci). Se pravi sme LGBTQ populacija obstajati, tega nihče ne obsoja, se pa pričakuje, da stisne zobe in životari, pravice so pa za Prave ljudi?
Redukcija na eno sam pramen identitete je bedastoča - jazst nisem transgender in nič drugega! Jaz študiram, brat sem in sestra 4 sorojencem, babico imam, ukvarjam se z glasbo, prispevam k razvoju družbe, potujem, zapravljam denar, pišem poezijo; lahko bi bil ob tem še frizer, smetar, odvetnik, dealer, brezdomec, invalid, zobozdravnik, kuhar, čevljar, strojevodja, režiser, avtomehanik ... nekdo, ki je vpet v kolesje sistema in poskrbi, da vse funkcionira. In občasno imaš tudi ti zagotovo koristi od mojega obstoja, posredno ali neposredno (ali vsaj od koga od naštetih), pa ni smotrno, da človeka iztrgaš iz konteksta in ga pljosneš v eno samo vlogo, nakar ga lahko maltretiraš.
Se veselim komentarjev, hihi :)
0
...
napisal Pacifist, 26. november 2009
Obritoglavi fantje v črnih majicah in kapucah:

MAKE LOVE, NOT WAR! (Ljubite se, ne vojskujte!)

Če vas pa že skrbi za slovenski narod: raje naredite nekaj iz sebe (ne pa kriminlane budale), uredite si življenje, služite in plačujte davke, če vam ustreza imejte družine in vzgojite samozavestne + strpne otroke ter uživajte življenje. Je itak prekratko. In seveda volite ljudi, ki imajo kaj v glavi ne samo v populističnih ustih. Tako boste za narod storili mnogo več kot pa z banditskimi pohodi in malikovanjem neke ideologije, ki je naš narod itak na smrt obsodila.






0
...
napisal nanana, 01. december 2009
jst ne vidm nubenga obritoglavega, usi majo lase :O
0
...
napisal damijan FT, 17. december 2009
Tu gre za ponovno politično zgodbo. Fant je v priporu za to, ker je bil udeležen v fizičnem napadu na pedra. In ker so tudi osebe iz visokega vrha fegeti, so ti dali navodila kako se naj proces odvija. Sramota da more čakati na sojenje iz pripora. Nima dobene dosjeja, torej ne moremo pričakovati ponovitve dejanja. Tam pa so na prostosti ljudje, ki se za stavo igrajo mantafahrere in zaradi tega ugasnejo tri mlada življenja. Ti si ne zaslužijo pripora, ker niso nevarni za slovenski narod. Kje pa so tu politiki, Kresalova. Tu nimate interesov.
Sramota. NUSKNVP
0
...
napisal Slovakian brother, 05. januar 2010
to co tu citam ze teply ktory provokoval ma pravdu a chce odskodne 10 000 eur.neni normalne.tak vyprovokuje este 5 ludi a kupi nove auto.to je podla mna spekulacia.a za uder do hlavy 2-8 rokov vazenia?neni to normalne.skoro ako vrahom.ked teply("gays") budu mat dalej take prava tak onedlho to bude aj v slovinsku vyzerat ako v amerike.plno narkomanov,cierne gangy a strach na uli.teply nesu normalny.su psychicky chory.v kazdej krajine v europe by si mal narod branit svoju zdravu krv a nie tu choru.maju za zachovat stare zakony.neni to xenofobia.buzerantov uz kazdy poznaneni normalne aby muz mal muza,zena zenu.ani v prirode neni pes so psom.a ne este aby vychovavali deti.to uz je totalne chore.je to upadok naroda.chlapci len branili svoju vlast.svoju sloveniju.to neni nic zle.aj nasi predkovia branili kazdy svoje.marko a spol.drzte sa.aj na slovensku (SK) sme s vami
0
...
napisal luccia, 05. februar 2010
.. mare mare mare mare iis tabo smo * :) cim prej prid wn :) mam te rd *;)
0
...
napisal luccia, 05. februar 2010
.. mare mare mare mare iis tabo smo * :) cim prej prid wn :) mam te rd *;)
0
...
napisal ..., 13. marec 2010
A.C.A.B.

VSI PROTI PEDROM IN LEZBIKAM...

Napišite komentar

busy